Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 lutego 2015

ZNISZCZ TEN DZIENNIK CZĘŚĆ 1:)

Długo myślałam nad zakupieniem tej bardzo zachwalanej w sieci książki i nie wiedziałam czy nie jestem na nią za stara:P Poza tym dziennik należy kreatywnie niszczyć, a ja nigdy jakoś nie przejawiałam zdolności plastycznych. Ale kto powiedział że trzeba je mieć by coś niszczyć? Liczy się w sumie sam pomysł:)
W końcu się skusiłam i tak oto stałam się posiadaczką dziennika:)



















Co jakiś czas postaram się dodawać kilka nowych zadań które wykonałam:)

2 komentarze:

  1. Jeśli ty nie masz zdolności plastycznych, to co dopiero ja :D Ale i tak najważniejsze w Dzienniku jest to, żeby dobrze się bawić i rozwijać kreatywność, bez względu na umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba jestem na to za stara, widziałam ten dziennik już tyle razy i nigdy nie zapragnęłam go mieć. Ale pewnie fajna przy nim zabawa :)

    OdpowiedzUsuń