Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 29 stycznia 2013

Szybki strój dnia

Hej robaczki:) Co u Was?
Ja sobie siedzę i piszę pracę...no dobra, nie centralnie teraz, ale zrobiłam sobie małą przerwę w pisaniu:P Oj za dużo tych przerw. Praca się posuwa do przodu (całe szczęście), w przyszłym tygodniu muszę już oddać do sprawdzenia część teoretyczną.Na szczęście dzisiaj pokazały się wyniki z jednego przedmiotu iiiii? ZALICZYŁAM:D Przynajmniej to z głowy. Więc można powiedzieć, że sesja już prawie zamknięta:) Jeszcze tylko zaliczyć seminarium dyplomowe no i pozałatwiać wpisy:) Ale kurcze...z pracą są lekkie problemy, bo nie wiem czy się wyrobię, z praktykami też pełno niejasności...mimo że skończyłam administrację to zaczyna mnie wkurzać ta cała biurokracja ehhh. Wszystko muszę pozałatwiać w lutym. Ale jakby nie było to jest to 28 dni, więc powinnam się jakoś wyrobić do marca. Oby...
W ogóle czytając Joy'a natknęłam sie na adres pewnej strony
http://psimadethis.com/
Jakoś nie mam za bardzo czasu, żeby się zagłębić w przeglądanie tej strony, ale może znajdziecie tam mnóstwo inspiracji do tworzenia biżuterii itp. Ja sobie potworze hm....w kwietniu? albo może dopiero po obronie:/


Dobra szybki OOTD:)

Sweterek zrobiony przez moją mamę
Pasek-prezent
Dżinsy-F&F
Złota torebka-prezent
Mówiłam, że będzie szybko?
Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz