Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Wracam!!!


Tak wracam-taki jest mój cel i zamierzam się go trzymać. Na studiach wszystko pozaliczane, muszę tylko pracę mgr poprawić i oddać no a potem się obronić. Więc do końca jeszcze nie jestem wolna jeśli chodzi o studia. Ale jeszcze troszkę:) Do pracy też już nie chodzę bo umowa się skończyła no i nie chciałam przedłużenia. Muszę sobie inaczej to wszystko poukładać tylko nie wiem jeszcze jak. Przez 4 lata miałam zupełnie inne plany i nagle wszystko się zmieniło. Byleby była to zmiana na lepsze:) Więc po obronie zacznie się szukanie pracy...oj już czuję że ciężko będzie, a kasa jest potrzebna....na remont i inne takie:P

Notka znów będzie o wszystkim i o niczym. Mam kilka zaległości, które muszę nadrobić. Zostawiam Was z Brodką i ze zdjęciami zrobionymi w przeciągu kilku miesięcy

http://www.youtube.com/watch?v=_8AGUrvrlqk


Ogrody w Pisarzowicach



























































Inne:
Galaretka z owocami, bitą śmietaną i białą czekoladą:)




Spadochroniarze


Wypad na lotnisko








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz