Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 3 grudnia 2013

Jesienno-zimowi umilacze:)

ŚWIECZKI


Jest to jedna z moich ulubionych świec, które można kupić w Biedronce. Nie kosztuje dużo, pali się w miarę równomiernie no i zapach jest zabójczy:D taki słodki, przyjemny, typowy na zimowe wieczory.


GORĄCA CZEKOLADA


Co tu dużo mówić...gorąca czekolada, jakaś fajna książka czy film i tak można się byczyć długimi godzinami:D


TERMOFOR I CIEPŁE ŚMIESZNE SKARPETKI

 


Teraz mamy w sklepach ogromny wybór "ubranek" do termoforów i powiem Wam szczerze, że to może być świetny prezent świąteczny. Ja tak właśnie zostałam posiadaczką mojego termoforu:D
A skarpetki? Te akurat są w bałwanki i są to skarpetki typowe po domu, bo nie odważyłabym się wyskoczyć w takich na zewnątrz:P


KOSMETYKI DO KĄPIELI



 Uwielbiam długie kąpiele w gorącej wodzie i otaczanie się pięknymi zapachami. Żele pod prysznic widoczne na zdjęciu są typowe na ten czas: żel z Yves Rocher jest o zapachu pieczonego jabłka w karmelu, natomiast ten obok kupiony w Biedronce jest o zapachu mleka i miodu. Oprócz żeli fajne są też różne płyny do kąpieli lub kule musujące.


PIELĘGNACJA CIAŁA I STÓP

Jeśli chodzi o stopy, to ja mam zawsze z nimi problem i nie ważne czy jest lato czy zima. Wiadomo że w lecie bardziej się o nie dba bo często się je odkrywa, ale zimą również dbam o ich pielęgnację. Robię to w ten sposób, że na noc nakładam dużą warstwę kremu i zakładam skarpetki a rano stopy są wygładzone.


Zimą trzeba także zadbać o pielęgnację i przekonałam się że słodkie zapachy najlepiej używać właśnie teraz, gdyż latem mogłyby być zbyt ciężkie. 


ZAPACH
Perfumy także zmieniam pod wpływem pory roku. Na zdjęciu widzicie perfumy z Avonu Incandessence, które są dla mnie troszkę za ciężkie, aczkolwiek zimą sprawdzają się idealnie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz