Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 marca 2014

Niekosmetyczni ulubieńcy marca 2014

HEJ HEJ HEJ:D
Jak ja mogłam tak dawno tu nie być...i nie pisać...no tak to czasem już bywa. Jak wiecie od grudnia pracuję, ale zmieniło mi się stanowisko pracy, gdzie tej pracy jest zdecydowanie więcej niż wcześniej, na wszystko jest o połowę mniej czasu no i pracuję na pełen etat. Po powrocie do domu marzę tylko o ciepłej kawusi i łóżeczku. Nie mam nawet czasu na życie towarzyskie (pozostają jedynie zdecydowanie zbyt krótkie weekendy). Co zrobić...takie życie. Ale czemu w końcu mam czas? bo jestem na chorobowym...i piszę do Was z ciepłego łóżeczka z którego nie wychodzę już od tygodnia...porażka jakaś. Myślałam że nadrobię zaległości książkowe ale jakoś nie wyszło:P Dobrze że chociaż pooglądałam parę filmów, a wiecie jaka ze mnie kinomaniaczka:) Jak to dobrze że są takie strony jak kinoman czy alekino:)
Pora na ulubieńców marca:)

FILMY
Obejrzałam kilka filmów, z których najśmieszniejszy okazał się być film LAST VEGAS
W filmie zagrali sami najlepsi aktorzy. Ogólnie film jest o przyjaźni facetów, którzy są obecnie w podeszłym wieku, a jeden z nich się zamierza na starość ożenić z laską która mogłaby być jego córką. Z racji tego że ślub ma być w Vegas, postanawiają właśnie tam spędzić wieczór kawalerski. Przyjemna komedia, choć był moment, w którym prawie się popłakałam. Jak będziecie oglądać skapniecie się pewnie w którym momencie.

Udało mi się obejrzeć także horror NOTHING LEFT TO FEAR
Jednak nie był to film jakoś super straszny. Poza tym fabuła do końca mi nie spasowała. Jednak czasami fajnie jest taki film obejrzeć, dlatego o nim wspomniałam:) Mamy w nim do czynienia i z religią i z opętaniem więc może komuś przypadnie do gustu:P

SERIALE
Znów wróciłam do oglądania Seksu w Wielkim Mieście...wiem wiem ileż można oglądać coś co już się widziało:P ale co ja na to poradzę że lubię:) z nowych seriali znów oglądam PRZYJACIÓŁKI bo zaczął się nowy sezon.

PROGRAMY TELEWIZYJNE
Bardzo spodobał mi się program PROJECT RUNWAY, bo widziałam kiedyś kilka odcinków bodajże amerykańskiej wersji. Jest to program o projektantach, którzy w każdym odcinku muszą zaprojektować kreację z jakiś kosmicznych materiałów. W ostatnim odcinku np robili kiecki z parasoli:) Bardzo fajny i bardzo kreatywny program. Polecam jeśli lubicie modę
http://projectrunway.tvn.pl/odcinki-online

JEDZENIE
Na Walentynki dostałam książkę kucharską "Kuchnia miłosna. Afrodyzjaki".

Udało mi się zrobić już dwa desery z tej książki, jednak nie mam za bardzo porobionych zdjęć. Może kiedyś zrobię osobny post o tych deserach:) Wczoraj był na przykład mus z czekoladą z kuchni francuskiej. Pycha:)

MIEJSCE
Zanim jeszcze zachorowałam udałam się z moim narzeczonym na krótką wycieczkę do PSZCZYNY. Uwielbiam takie beztroskie weekendy, gdzie możemy sobie gdzieś pospacerować i porobić zdjęcia.





1 komentarz:

  1. Kurczę szukałam Twojego bloga i za cholerę nie pamiętałam ani adresu ani nic z opisu...chciałam do niego wrócić po tym jak usunęłam swojego :) Cieszę się że Ty jakoś do mnie trafiłaś !! :)
    Ale kawusia..... :))

    OdpowiedzUsuń