Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 30 października 2014

Przepis na omlet pełen smaku czekolady

Ten prosty przepis znalazłam na opakowaniu Puchatka i postanowiłam Wam wrzucić;)

Potrzebujemy:
- 2 łyżki mąki
- 2 jajka
- 3 łyżki Puchatka (albo inne kakao, aczkolwiek Puchatek jest już posłodzony, dlatego nie dodajemy cukru)
- masło do smażenia (ja użyłam margaryny)
- serek homogenizowany o smaku waniliowym



Pierwsze co robimy to ubijamy żółtka, a potem białka żeby nasze omlety (naleśniki) były bardziej puszyste. Po ubiciu jajek dodajemy mąkę i kakao



Rozpuszczamy masło bądź margarynę na patelni i smażymy nasze omlety. Jak widzicie z podanych składników wyszły mi dwa omlety.




Teraz wystarczy już tylko udekorować nasze omlety. Możemy posmarować je serkiem homogenizowanym o smaku waniliowym i posypać Puchatkiem.



SMACZNEGO!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz