Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 30 października 2014

Haul Biedronka, Factory Price

BIEDRONKA

Pojemnik na kosmetyki- 9,99




Wafle ryżowe musli- 1,99
Świeczka o zapachu śliwki La Rissa-4,99
Kula do kąpieli-1,49
Kremowy żel pod prysznic o zapachu ciasta cytrynowego-7,99



SKLEP FACTORY PRICE http://factoryprice.pl/

O sklepie tym dowiedziałam się od Ani, którą pewnie kojarzycie z Babskiego TV. Ania prowadzi teraz swój własny kanał Co Za Szycie i tam właśnie mówiła o tym sklepie. Sklep ma siedzibę we Wrocławiu, ale prowadzi też sprzedaż wysyłkową. Generalnie mimo niskich cen i fajnych promo może bym w obecnym czasie nic stamtąd nie zamawiała, ale w poprzedni weekend była akcja, że nie płaciło się za koszty przesyłki więc się skusiłam zrobić małe zakupy.



Zamówiłam dwie bluzki, a do bluzek dorzucili dwa breloki





Chciałam bluzkę właśnie w tym stylu...biało-czarną z jakimś ładnym nadrukiem. Kosztowała na przecenie tylko 11,92




Natomiast ta granatowa (choć wygląda jak fioletowa) kosztowała tylko 8,94



Obie bluzki zamówiłam w rozmiarze L czyli rozmiar 40, ale ta granatowa jest zdecydowanie mniejsza, bardziej taka "emka" niż "elka".


I ostatnia rzecz to prezent bez okazji od mojego narzeczonego. Od czasu do czasu robi zakupy w Chinach i czasem coś ładnego dla mnie wybiera:)




2 komentarze:

  1. Jak ja dawno nie byłam w Biedrze ! Widze, że fajne rzeczy teraz... :)
    Narzeczony jeździ do Chin, ale czad :D dla mnie to totalna egzotyka :D ale jakbyś sama tam zawitała to relacja na bloga obowiązkowo!!!!

    OdpowiedzUsuń