Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 lutego 2015

Trochę o 50 twarzach Grey'a:)

Dawno mnie nie było. Niby mam wolne popołudnia, a jednak moją głowę zaprzątają inne myśli i jakoś nie miałam weny żeby się tu pojawić. Czas leci jak szalony. Minęła już połowa lutego, powinnam mieć już wybraną suknię ślubną a byłam tylko w jednym salonie ehhh. Niestety po pracy jest mało czasu żeby przymierzać na spokojnie suknie, a nie w każdą sobotę mam czas:/
Anyway...jak Wam minęły Walentynki?
Ja byłam na Grey'u. Nawet nie wiecie jak strasznie nie umiałam się doczekać tego filmu. A gdy już go zobaczyłam stwierdziłam że czegoś mi w nim brakuje. Jednak książka jest zdecydowanie lepsza. Mój facet oczywiście stwierdził że film był daremny, że Grey jest chorym facetem i co w ogóle kobiety w nim widzą, jak można się zgadzać na takie traktowanie itp. No fakt, tyle że faceci nie dostrzegają tej innej "twarzy" Grey'a którą my kobiety widzimy i podziwiamy. Niestety oglądając film też byłam strasznie krytyczna co do samego Grey'a, natomiast kiedy znów powróciłam do książki byłam bardziej wyrozumiała i stwierdziłam że przecież ma swoje wady ale nie jest taki całkiem zły. Może to wina gry aktorskiej. Ciężko stwierdzić, ale na serio brakowało mi tego "czegoś":(
Teraz znów wracam do książek. Pierwsza część już za mną. Zaczynam właśnie drugą. Hehe żadnej książki nie czytałam nigdy tak szybko i z takimi emocjami:) 
Oh...nie dziwię się czemu faceci nie lubią Grey'a. Zdają sobie sprawę z tego że prawie każda z nas czasami marzy o kimś takim jak on:P
A co Wy sądzicie o filmie? Jakie są Wasze odczucia?

2 komentarze:

  1. książki nie czytałam filmu nie oglądałam ale może to i lepiej, dla mnie i dla mojego faceta haha :P ale myślę, że film zobaczymy, jak tylko będzie w necie :D zawsze w filmach gdzie gra jakiś amant kobiece myśli i pragnienia przez jakiś czas krążą w innej galaktyce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto zobaczyć chociaż z czystej ciekawości :) aczkolwiek ja po przeczytaniu książki czułam że film to jednak nie to samo co książka:)

      Usuń